Naken i resepsjonen

I natt trodde jeg at jeg lå naken i resepsjonen på hotellet her. Jeg fikk helt panikk og lurte på hvordan i all verden jeg hadde havnet der. Jeg satt meg opp, prøvde å skjule meg med teppet jeg hadde på meg, og prøvde å forstå hva som egentlig skjedde. Jeg så romkameraten gå rundt et hjørne og tenkte at hvis hun også var her måtte det jo være greit. Det tok meg ganske lang tid før jeg skjønte at jeg faktisk lå på rommet vårt og hun jeg deler rom med skulle bare på do. Jeg har mange ganger sett folk i rommet og sånt hvis jeg våkner på natten. Når det først startet, ble jeg kjempe redd. Jeg lå våken halve natten med hjertebank og tittet rundt etter tegn på at det var noen der. Er kanskje ikke så rart at jeg sliter med å sovne når jeg våkner og ser fremmede folk på rommet. Har et par ganger hoppet ut av sengen og løpt til døra, og når jeg snur meg er det ingen der allikevel. Jeg pleier å se at jeg drømmer over virkeligheten. Sånn tilstand hvor man er halvt i søvne, halvt våken. Jeg begynner å bli veldig vant til det, men fortsatt ikke veldig kult å tro man våkner naken i resepsjonen haha!

Ellers våknet vi til at det bøttet ned fra himmelen i dag. Jeg liker godt at det regner og synes det er ganske koselig. Eneste som er kjipt er at en i gruppa har bursdag i dag, og planen var å være på stranden hele dagen, kjøre vannscooter, sole oss og bade. Heldigvis holder ofte ikke regnet så lenge her, så om en time eller noe har det sikkert roet seg.

Regn her er helt utrolig fascinerende, det kommer så sinnsykt mye på en gang. Vi vasset i vann opp til anklene på vei til frokost. Jeg klarte selvfølgelig å skli og nesten tryne rett ved inngangen til frokosten. Så sjukt typisk! Satser på at været blir bedre snart da så vi kan nyte enda en fin dag på stranden og feire bursdag på den måten det burde gjøres, og ikke inne på rommene hver for oss.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg