Lei av å leve i paradis

I dag ankom vi Nungwi på Zanzibar. Kenya var kjempe fint, men dette er faktisk enda bedre! Da vi kom frem nøt vi en nydelig lunsj med havutsikt. Jeg tror jeg kunne sittet og sett på havet hele dagen. Jeg blir så fascinert!

Da vi dro på stranda, valgte jeg og legge igjen mobilen på rommet. Jeg synes alltid det er veldig stressende å bade og sånt når jeg vet at telefonen ligger ubeskyttet på stranda. Ikke bare sparte det meg for unødvendig mye stress, men alt blir også så mye mer sosialt når man ikke har den skjermen tilgjengelig hele tiden. Okay, det var litt kjipt å ikke kunne ta bilde av den fantastiske solnedgangen. Det var så idyllisk. Det var masse folk på stranden, gutter som spilte fotball, mange kjørte i båt og alt dette mot en virkelig utrolig solnedgang. Det minnet kommer jeg for alltid til å ha med meg.

Vi møtte en fyr på stranda, han var skikkelig kul. Når vi til vanlig blir bombardert av selgere og folk som kun er ute etter å få noe når de prater til deg, blir man fort litt avvisende mot alle. Det var utrolig deilig å prate med en som både hadde en ganske vestlig tankegang når det kommer til kvinnerettigheter og økonomi, men som også ikke skulle ha noe av oss annet enn en god samtale. Det ble en kjempe morsom og bra slutt på kvelden. Den gjengen jeg er på tur med nå er så bra. Vi går kjempe godt overens, og jeg føler alle forstår hverandre så godt. Jeg gleder meg til denne uken med hvite strender, herlig vann og godt selskap. Jeg gleder meg også til å komme tilbake til Norge om en uke og se alle vennene og familien min igjen, men denne uka skal nytes. Jeg trodde egentlig jeg var lei lange strender og varmt vær, men det var noe litt annet å komme hit. Dette kjennes bare ut som en deilig ferie hvor vi skal nyte god mat og gjøre morsomme ting sammen, så er vi klare for kalde Norge om en uke!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg