Siste natten

Da var vi hjemme fra Kenya, og for en herlig tur det har vært. Vi har hatt Internett som har funket ca 4 minutter, 5 ganger om dagen, så har ikke fått blogget. Har så vidt fått holdt på streaksene mine på snap! Ikke at det er det viktigste her i verden da…

På tirsdag hoppet alle de andre i fallskjerm. Fy søren jeg gleder meg til det blir min tur! Jeg skal hoppe i Norge, enten i år eller neste år, og jeg gleder meg ikke noe mindre etter å ha vært med de andre. Det er som min venninne sa da, det er noe veldig unaturlig ved å hoppe ut av et fult funksjonelt fly. Jeg tror uansett det blir en syk opplevelse når jeg endelig får gjøre det jeg og.

Onsdag var vi fyllesyke. Har funnet ut at det ikke er så kult i over 30 varmegrader. Takk Gud for at vi hadde air condition på rommet og mulighet for å kjøle oss ned. Ble en veldig bortkastet dag, noe som er litt trist når vi i utgangspunktet ikke hadde så mange dager. Vi utnyttet kvelden, da var de fleste i litt bedre form, og dro ut på restaurant og spiste. Det var kjempe koselig.

I går brukte vi dagen ved stranden. Selv om vi har hatt sol i 3 mnd, har vi hatt svært få dager ved stranden. Det har for det meste vært dager hvor vi har ligget et par timer på gresset, svettet som om det stod om livet, også har vi måttet kastet inn håndkle (bokstavelig talt) og gå inn og legge oss. Det har rett og slett vært for varmt. Det var derfor helt fantastisk å endelig få ligge ved en lang hvit strand, med havet rett ved siden av. Vi koste oss så mye. Litt solbrente alle sammen, men satser på at det blir brunt etterhvert.

I dag rakk vi å ligge på stranden noen timer før vi ble hentet og kjørt tilbake til tanga. Dette er siste natten på TICC, utrolig rart. Jeg kommer til å savne det masse, spesielt alle menneskene vi har hatt rundt oss hele tiden. Jeg sitter igjen med minner for livet! Nå skal vi sove, og i morgen tar vi flyet videre til Zanzibar, før vi kommer hjem til Norge neste mandag! Gleder meg.

Lala salama (god natt på swahili)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg