Endelig varm dusj!

Hello fra Kenya!

Nytt land som jeg kan krysse av på listen. Det første inntrykket av Kenya var veldig bra! Vi kjørte ca 1.5 timer fra grensen til hotellet vårt, og som sagt elsker jeg å kjøre bil, så synes egentlig det var litt for kort. Er også så spennende å titte ut vinduet på nye steder. Da vi kom på hotellet og alle ble frelst så fort vi gikk inn. Det første vi så var et kjøleskap. Altså, kjøleskap!! Jeg har ikke sett et sånt et på 3 mnd. De hadde også varmt vann i dusjen, hvilken luksus! Det skal ikke så mye til for å imponere oss.

Det første vi gjorde på hotellet var å spise lunsj. Fy søren den var god! Mens vi satt og pratet om hva vi skulle bestille fikk naboborden maten sin. Kjøp to pizza, få en gratis. Vi tittet bort og lurte på hva de hadde bestilt. Hun fortalte oss at det var bolognes pizza, så spurte hun om vi ville ha et stykke så vi kunne smake! Altså, det hadde aldri skjedd i Norge. Jeg ble helt satt ut, så sykt kult å å tilby det egentlig. Vi takket nei da og bestilte heller det samme. Den smakte magisk!

Første dag i Kenya var virkelig bra, og jeg ser så fram til to uker på reise med disse fantastiske jentene!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg