Min 10. Reise på 2 år

Hei!

Når jeg ser på de siste to årene, og tenker på hvor mye jeg har opplevd, blir jeg så utrolig glad. Det verste som kunne skjedd meg er om jeg kun hadde sittet hjemme, ikke reist, ikke opplevd nye steder, nye kulturer. De siste to årene har jeg vært på 9 reiser til utlandet. Noen av landene besøkte jeg for første gang, andre hadde jeg allerede opplevd før.

På mandag skal jeg reise til enda et nytt land, nemlig Kenya. Å reise til Kenya betyr ikke bare et nytt land, det betyr også at mitt fantastiske eventyr her snart er ferdig. Kun to uker til vi reiser til Norge igjen. Jeg er utrolig spent på Kenya og på å oppleve et nytt, afrikansk land. Jeg har kun være i Tanzania foreløpig, noe som har vært helt fantastisk! De andre skal hoppe i fallskjerm, så det blir gøy å være med dem. Jeg tror virkelig at det kommer til å bli en helt syk opplevelse. Selv om jeg ikke får blitt med å hoppet denne gangen, skal jeg gjøre det senere! Jeg er uansett utrolig spent på deres vegne og er glad jeg får ta del i deres opplevelse selv om jeg ikke får hoppet selv.

På onsdag var siste african dish (middag hvor vi får servert afrikansk mat), og på torsdag var siste dag i praksis. Jeg blir litt lei meg av å tenke på disse tingene som snart tar slutt. På mandag er siste fellesfrokosten med alle de herlige jentene her. Ååh som jeg kommer til å savne å møtes alle sammen til måltidene. Bare gå over til naboen hvis man er litt rastløs, møte folk en kjenner overalt. Dele rom, ikke minst. Jeg kommer til å bli mørkredd igjen når jeg kommer hjem, etter 3 mnd har jeg blitt veldig vant til å dele rom med noen…

i kveld er det fest med Afrikansk tema, afrikansk dans, masai opptreden og taco! Det blir utrolig koselig og jeg gleder meg masse. Håper dere får en fin lørdag der hjemme i kalde Norge, også!

2 kommentarer
    1. Bjørn Isachsen: vi hadde egentlig ikke så mye planer, bortsett fra at de andre skulle hoppe i fallskjerm. Ble en veldig fin tur da! Så spennende! Likte det veldig godt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg