Lite inspirasjon

Hei!

I dag har jeg vært i praksis, mental health. Jeg merker at dagene går mye i det samme, og det er virkelig ikke så mye å skrive om. Jeg startet denne bloggen for å ha en hobby, noe å gjøre når jeg ikke hadde noe annet å gjøre. Jeg elsker å skrive, har alltid skrevet ned masse tanker, følelser. Jeg har flere dokumenter på PCen med tanker jeg har skrevet ned for meg selv. Skriving er som en terapi, det føles godt å få ting ned. Det blir gjerne litt ryddigere da. Men, selv om jeg elsker å skrive, så må man jo ha noe å skrive om.

Da jeg var på safari skjedde det masse. Vi så spennende dyr, opplevde så mye kult, og det var mye jeg ønsket å skrive om. Jeg hadde kule bilder, tok seriøst 2000 bilder på 3 dager, noe som gjorde det litt morsommere å dele opplevelsene også. Nå går dagene i det samme. Helt til torsdag skal vi i praksis, samme praksis som forrige uke. Til helga, derimot, er det fest på lørdag. Det kan jo være gøy å skrive om, og forhåpentligvis lese. Jeg vet bare ikke hvor interessant det er å lese om at jeg drar i praksis hver dag, spiser middag og jobber på bachelor. Det er virkelig det dagene mine består av. Og å prate om avføring. Det er helt forferdelig hvor mye sykepleiere snakker om avføring. Det er som å snakke om været. Haha et interessant tema for oss, kanskje ikke så gøy å lese rett før middag eller mens man spiser sjokoladeis… skal derfor spare dere for de detaljene

Neste uke skal vi til Kenya, jeg ser for meg at det er litt mer spennende å lese om. Så vi får se hva jeg gjør denne uken. Kommer det noen gode ideer eller jeg plutselig får masse inspirasjon, så kommer det et innlegg. Hvis ikke det skjer, så tror jeg at jeg tar en pause frem til helgen. Det skjer mer da!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg