En god dag

Tilbake på TICC, tilbake til hverdagen. Etter å ha hatt en ukes fri med reising og safari, kjente jeg at det var litt hardt å stå opp i dag og vite at jeg skulle i praksis igjen. Jeg tror vi alle nesten følte vi var ferdige med praksis. Det var i hvert fall en trøtt, og kanskje litt umotivert, gjeng som møtte opp utenfor bussen som skulle ta oss til sykehuset i dag.

De neste to ukene er det mental health og bachelor som står på planen. Vi skal skrive bachelor om mental health i tanga, det er derfor vi skal fokusere på det programmet disse to ukene. Det er et utrolig spennende og viktig tema, men å ha praksis 4 dager og jobbe med bachelor på kveldene kan bli litt hardt. Det som er fint er at jeg er veldig fornøyd med de jeg skriver bachelor med. Vii har allerede begynt å jobbe godt sammen, så jeg ser for meg at vi skal klare oss ganske bra gjennom disse ukene også.

Nå er jeg nettopp kommet hjem fra praksis, og i dag ble en ganske god dag. For det første var det ikke omelett og chips til lunsj, hadde psykisk forberedt meg på det, men vi fikk omelett og fried rice med grønnsaker i stedet. Det er virkelig noe av det beste jeg kan få her, og bare det kunne gjort dagen min helt fantastisk. For det andre fikk vi vite at en som vi har prøvd å få lagt inn på sykehuset i 8 uker nå, endelig har blitt lagt inn. Det var virkelig en god nyhet, og å endelig se henne på sykehuset gjorde meg varm i hjertet. Vi vet at der får hun den hjelpen hun trenger. Selv om det er en lang vei for henne å gå før ting blir optimalt, er dette en helt fantastisk god start! For å toppe det hele skal vi ut å spise middag på restaurant i dag. Høydepunktene her er jo maten, og to kjempe gode måltider på en dag, gjør virkelig så mye med humøret!

Nå skal jeg straks fikse meg litt før vi reiser til byen, og nyte kvelden med godt selskap! Ha en fortsatt fin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg