Første dag på safari

Når jeg sier jeg er i Afrika, hva tenker du da? Tenker du lange sletter, vannhull, sebraer og løver? Jeg tror det var det jeg tenkte før jeg dro hit. Jeg husker faktisk ikke helt, etter å ha bodd både ved, og i, en village har mitt syn endret seg. Jeg trodde nok jeg skulle se flere dyr enn jeg hadde gjort før jeg dro på safari.

I dag har vært en helt fantastisk dag. Vi har sett masse antiloper, elefanter, aper, villsvin, sebra og en geopard. Det er noe spesielt over å se dyrene i sitt naturlige element. Det absolutt fineste og sterkeste øyeblikket i dag var da vi kom over en stor flokk med elefanter. Det var virkelig så spesielt. Det var noe så fredfullt og harmonisk over det hele. Kunne jeg sittet der en hel dag, hadde jeg gjort det.

Det er sent nå, og vi har en lang dag i morgen. Vi satt i ca 10 timer i bil i dag, og jeg tror ikke i morgen blir noe mindre. Det gjør ingenting da, tiden gikk kjempe fort.

Dagen starter kl 8 i morgen. Da håper jeg virkelig jeg får se løver, det hadde vært kult!

God natt!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg