Det trenger ikke alltid å ha en dypere mening

Jeg våknet og kjente meg litt spent. Haha hvem skulle tro at en liten forandring på håret kunne gi en så god følelse? Jeg satt jo hele dagen i stolen i går, så jeg fikk veldig lite tid til å studere det ferdige håret (selv om jeg fikk veldig mye tid til å studere ansiktet og alt annet rundt meg). Det var derfor litt artig å våkne i dag og vite at nå skulle jeg få prøve det ut ordentlig.

De lo av meg på jobb da jeg viste hvor mye jeg gledet meg til å bestille timen. Jeg kan jo forstå at det høres skikkelig teit ut å bli så glad for noe så lite og overfladisk, men må alt være så forbanna dypt hele tiden? Jeg synes det er fint å kunne finne glede over sånne små, enkle hverdagslige ting og vi burde alle bli flinkere til det. Da får man gjerne flere gleder i livet også. Det trenger absolutt ikke å være å viktig, dypt og perfekt for at man skulle kunne bli glad og fornøyd. Så da vet du det haha.

Her er i hvert fall bilder av det ferdige resultatet. Jeg blir mer og mer fornøyd jo lenger tid det går. Jeg tenker allerede på hvordan alt av klær og sminke kommer til å passe på en annen måte enn før, og gleder meg skikkelig til å få testet det ordentlig ut. Jeg føler også at det ser bedre ut når jeg går uten sminke nå, noe som er en stor fordel da jeg egentlig veldig ofte er altfor lat til å ta på meg noe særlig mer enn klær før jeg skal ut døren. Huff, nå skal jeg gi meg med dette, det er jo garantert ikke like gøy for dere å lese om som det er for meg å skrive om. Jeg er i hvert fall utrolig fornøyd og gira og ser veldig fremt til å ta med håret mitt ut på en testrunde på quiz i kveld!

Hehe jeg ville egentlig få noen til å ta bilde av meg, men det ble ikke helt sånn. Da fikk det bli baderomsbilder i speilet i stedet, for ville ha noe å vise dere 😀 Ha en super torsdag, nå skal jeg på quiz!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg