En indre ro

Processed with VSCO with g3 preset

Jeg kan nesten ikke tro at det er lørdag. Det gjør meg så glad å tenke på. Ikke har jeg jobbet spesielt mye helger i det siste. Ikke har det egentlig vært en spesielt hard uke heller, hvis vi ser bort ifra to nattevakter. Det er bare noe som gjør at denne lørdagen føles spesiell. Jeg kjente på det i går også, da jeg la meg. Tanken på at jeg skulle våkne opp til helg var spennende og fint. Jeg finner ikke noe bedre ord på det. 

Jeg har gjort ekstremt lite produktivt i dag. Jeg sov myye lenger enn jeg hadde planlagt, dro og trente, dusjet og spiste noe mat. Det er helt seriøst alt jeg har gjort. Samtidig kjenner jeg på en ro i sjela som jeg ikke kan huske å ha kjent på noe særlig før. Det er egentlig veldig rart. Jeg bare føler at kroppen og sinnet mitt er i balanse. Det føles godt å være meg akkurat nå. Jeg håper at denne roen holder. Jeg stresser ikke for noe, jeg tenker ikke på noen ting som er negativt. Jeg nyter det å leve i nuet og koser meg i mitt eget selskap.

Om et par timer skal jeg og to venninner ha jentekveld, det blir veldig koselig. Vi skal lage pizza og drikke litt vin. Dette er en kveld jeg har sett skikkelig frem til, og kanskje det er noe av grunnen til at jeg føler det slik som jeg gjør. Det er egentlig ikke så spesielt det som skal skje, jeg bare tror det blir veldig koselig. 

Før jeg reiser skal jeg sminke meg, rette håret og prøve å få dratt på butikken for å ordne litt snacks. Jeg skal sette på litt god musikk som skal holde dette gående. Haha jeg aner ikke hva som skjer eller hvordan denne uken kunne gå fra å være så uheldig til å gi en så god følelse, men jeg setter pris på det. Det skal nytes og jeg håper det varer lenge. Processed with VSCO with g3 preset

Processed with VSCO with g3 preset

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg