Det jeg trenger nå

Processed with VSCO with m5 preset

Å stå opp i dag var hardt! Selv om planen var å komme seg opp og ut innen klokken halv ett, ble jeg liggende i sengen 3 timer til. Det var så vidt jeg orket å re opp sengen. Det var i hvert fall ikke snakk om at jeg skulle kle på meg mer enn jeg absolutt måtte, så valget falt på en pysjbukse og en gammel, stygg, grønn t-skjorte som jeg kun bruker innenfor husets fire vegger.

Da jeg stod opp så bestemte jeg meg for at i dag skulle jeg trene så sånn måtte det bli. Det er en uke siden jeg gjorde noen ting fysisk, annet enn å gå de få meterne inne på jobb, så det var på tide. Jeg har vært så sliten de siste dagene, noe som har vært hovedgrunnen til at jeg har tatt det rolig. Det ble en halvtimes økt, hvor jeg holdt på og sovne mellom settene. Spesielt da jeg tok sit-ups, og jeg ble liggende på gulvet i pausene, var det vanskelig å motivere seg til å fortsette. Øynene var så veldig tunge og kroppen var så sliten at jeg fort skjønte at det kom til å bli lite effektivt om jeg holdt på lenger. Jeg pakket derfor med meg veska, og vannflasken som det på mystisk vis har blitt hull i, og dro hjem. 

Vel hjemme ble det en rask dusj, for deretter å ta på en joggebukse, og løs t-skjorte, før jeg lagde litt te. “Harry Potter” boka som jeg leser for øyeblikket ble funnet frem, og jeg satt meg godt til rette i sengen. Egentlig utrolig deilig og bruke lørdagen på denne måten. Jeg er virkelig sliten, så å pushe meg noe mer tror jeg hadde gitt lite resultat. Ikke hadde jeg vært noe spesielt morsom å være sammen med i dag heller, så en dag alene på rommet har passet midt i blinken. 

I kveld er det meg, pappa og broren min som er hjemme. Mamma og Hannah har reist til New York som var en konfirmasjonsgave. Fy søren som jeg skulle ønske jeg kunne blitt med dem. I stedet sitter jeg hjemme og veksler mellom å lese “Harry Potter” og se på “ex on the beach”. Det er jo nesten det samme som å reise til New York…

Håper alle får en fin lørdagskveld enten du er hjemme, skal på fest eller sitter på flyet til andre spennende land. Jeg skal bruke lørdagskvelden på å kose meg litt ekstra og fokusere på å gjøre akkurat det jeg ønsker – det er akkurat det jeg trenger nå.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg