Bare se på netflix

Reklame | Annonselenker Ideal of sweden

 

I dag bestemte jeg meg for å ha en skikkelig lat morgen. En sånn morgen hvor det mest spennende som skjer er netflix og frokost.

Jeg husker at jeg før, kanskje for litt over et år siden, ofte lå lenge i sengen og så på PCen de morgenene jeg hadde fri. Det var før jeg orket å re opp sengen, før jeg kunne sett for meg å skrive blogginnlegg klokken halv syv på morgenen – før jobb. Det var latere dager, som jeg for så vidt er glad for at jeg har kommet videre fra, men i dag ville jeg en liten tur tilbake dit. 

Jeg våknet klokken 10. Det første jeg pleier å gjøre er å ligge på mobilen noen minutter, før jeg står opp. I dag, derimot, lå jeg under dynen i en hel time, uten å gjøre noe produktivt. Det var faktisk utrolig deilig! Jeg har ikke hatt mye fritid etter jeg kom hjem fra jobb, så noen ganger føler jeg det er lov å slappe av litt ekstra.

Jeg har jobb i kveld også. Jeg håper virkelig jeg er litt mer frempå enn jeg var i går. Jeg skjønner virkelig ikke hva om skjedde. Jeg hadde relativt lite å gjøre, men trodde hele tiden jeg hadde bedre tid enn jeg hadde. Da klokken slo 22, og nattevaktene stod klare for å ta over, hadde jeg fortsatt 10 ting jeg måtte gjøre. Jeg fikk faktisk helt sjokk, da jeg tenkte at klokken ikke kunne være mer enn 20. Det hele endte opp med et kvarter overtid for å få gjort alt klart til natten, men da kunne jeg også dra hjem med litt god samvittighet. Det var viktigere enn de 15 minuttene.Processed with VSCO with p5 preset

Processed with VSCO with p5 preset

Jeg fikk forresten melding i stad om at de nye dekslene mine fra Ideal of sweden kommer i posten i dag. Det jeg har nå faller nesten fra hverandre, så det er veldig på tide med et nytt. Til og med mamma sa her om dagen “Rebekka, nå må du få kjøpt deg et nytt deksel” haha! Jeg synes de to dekslene jeg kjøpte var veldig kule, så jeg gleder meg skikkelig til å få prøvd dem ut. 

Klikk her for å komme til white marble I Klikk her for å komme til aurora red

Selv om jeg har hatt en lat morgen, er det på tide å komme i gang med dagen nå. Det faktisk kun 1,5 timer til jeg må reise til jobb.

Vi snakkes senere.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg