Passet ikke å være fyllesyk

Kvelden i går var kjempe koselig. Jeg møtte mange nye mennesker, alle var virkelig herlige! Det ble en super koselig kveld som jeg ikke tror hadde blitt noe bedre om jeg hadde drukket alkohol. Det funket kjempe fint å være edru på fest, samtidig som dagen i dag er mye bedre enn hva som kunne blitt alternativet. I tillegg skal jeg gjøre noe kjempe gøy i dag. Det hadde vært kjempe kjedelig å komme fyllesyk til det.   

I dag skal jeg til Thea og gjøre en youtube video. 

Tidligere har jeg prøvd meg på vlog, det gikk litt så som så. Selv om selve vloggen kanskje ikke var fantastisk, synes jeg hele prosessen med å filme og redigere var veldig morsom. Nå som Thea har laget en youtube-kanal, hadde jeg veldig lyst til at vi kunne gjøre noe sammen. Vi har derfor tenkt ut en challenge vi skal gjennomføre, som da selvfølgelig kommer på denne bloggen etterhvert. 

Jeg har gledet meg lenge til å gjøre dette, og spesielt til å få inn litt andre innslag på denne bloggen. Jeg synes selv at det er gøy å se på videoblogger, så da synes kanskje flere det? Det blir i hvert fall en morsom ting å prøve, så kan vi se hvordan resultatet blir etterhvert.

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg