Endelig snart hjemme igjen

Jeg sitter på flyet, rad 7 sete A. Dagen har føltes lang, men den er ikke i nærheten av over. Ikke for meg i hvert fall. Klokken er elleve London-tid, tolv norsk-tid, hadde flyet tatt av da det skulle, hadde vi vært hjemme og kunne lagt oss. Den tanken føles veldig kjip nå når vi akkurat har kommet oss opp i luften. Det er omtrent 2 timer til vi er hjemme, jeg er allerede lei.

Siste dag i London var kjempe fin. Jeg planlegger allerede at jeg snart må tilbake. Om ikke annet, må jeg snart få besøkt «Warner bros sin Harry Potter tour»-greie, da det har vært utrolig mange måneder frem i tid de siste gangene jeg har reist. Det er noen venninner som har meldt seg veldig frivillige til å bli med senere, så det hadde vært gøy å få til.

Vi startet dagen i dag på London eye. Jeg har nesten alltid kjørt den på kvelden, så det var spesielt å se London ovenfra med så mye dagslys. Den fineste gangen jeg tok London eye må ha vært i desember da vi kjørte i solnedgangen. Det var helt fantastisk nydelig og er noe jeg anbefaler om du først skal opp i hjulet. Jeg synes hele London ser veldig rotete ut der oppefra, når det er godt med dagslys. Vi hadde fast track i dag også. Jeg har aldri prøvd det før, forsåvidt aldri trengt det før heller. Jeg vet ikke om det hadde noe å gjøre med at det var midt på dagen eller at det er høysesong, men fast track var veldig nødvendig for å få en bra opplevelse i dag. Køen var LANG! Jeg tenker at London eye noe man absolutt burde prøve en gang, kanskje to. Det var min 3. Gang i dag, og selv om det er veldig kult, er det ikke noe jeg absolutt må presse inn i kalenderen neste tur.

Nå skal jeg prøve å sove litt. Veldig klar for å komme hjem til sengen min nå. Så snakkes vi i morgen.

God natt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg