Det er så herlig

Jeg blir aldri lei av hotellrom! Det er så mange fine rom, og liksom så spennende å sove på nye steder. Hotellrom betyr som oftest at det er noe nytt og spennende i vente.

Vi kom frem på hotellet rundt 22 lokal tid (23 norsk tid), og var utslitte og sultne. Stemningen var ikke den beste, og jeg var nok ikke med på å gjøre den bedre. Om jeg er kjempe sulten og sliten så blir jeg skikkelig grinete. Det er et dårlig personlighetstrekk, men jeg får virkelig ikke gjort å mye med det. Jeg gjør et veldig godt forsøk på å late som jeg er blidere enn jeg føler meg i hvert fall. 

Etter en kjempe god pizza, som kanskje bare var så god fordi vi var så sultne, var det leggetid. For meg, i hvert fall. Jeg deler rom med min søster som derimot ikke var helt klar for å legge seg. Vi gjorde et kompromiss – en og en halv episode av “family guy”, så kunne vi skru av lyset. Det funket og jeg fikk endelig, klokken tolv (kl.1), legge meg. Det var herlig.

Natten har for det meste bestått av å prøve å dra tilbake dyna som Hannah har tatt fra meg. Stakkars, hun har fortalt meg i dag at hun prøvde egentlig å gi meg dyna, men husket ikke hvilken side av sengen jeg lå på… Haha, selv om hotellrom er noe av det beste jeg vet, hater jeg dobbeltdyne. Fører aldri noe godt med seg.

 Et lite hotellrom-selfie nå på morrakvisten.

Da vi ankom flyplassen i går, kom den gode følelsen. Endelig tilbake i London! Hannah insisterte på å ta kofferten hele veien fra flyplassen, jeg klaget ikke. På den ene undergrunnsstasjonen var det en veldig hyggelig mann, ikke så stygg var han heller, som hjalp oss med kofferten. Det er noe av det jeg elsker med London. Det er så mange hyggelige mennesker her, så mange som er villige til å hjelpe til. Jeg har flere ganger blitt spurt om jeg trenger hjelp, enn jeg har bedt om det. De bare ser når du er lost, så kommer de bort. 

I dag går turen til Oxfordstreet og kanskje London eye på kvelden. Åååh som jeg gleder meg til å komme i gang med denne dagen. Det er så fantastisk å være tilbake! 

Vi snakkes senere ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg