Ulykkesdagen

Fredag den 13., min favoritt dag. Selv om denne dagen er kjent for å bringe ulykke, har jeg aldri følt det. Jeg føler heller at dagen er litt spesiell, og spesiell trenger ikke nødvendigvis å være noe negativt.

13 har alltid vært lykketallet mitt, mest fordi det er den datoen jeg har bursdag. Egentlig er det ganske morsomt hvordan et tall kan ha så stor betydning. Blant annet er det flere flyselskaper som ikke har rad nr. 13, det er ganske spesielt. Jeg tenker at selv om radene går fra 12 til 14, så vil det jo fortsatt være den 13. Om du teller fra begynnelsen.

Siden det virker veldig kjipt å måtte passe seg for tallet 13 hele tiden, og nervøsiteten kanskje kommer hver fredag den 13.(som faktisk er uungåelig), har jeg bestemt meg for å tenke på det som noe positivt.

I dag skal vi ta båt ut til en øy for å bade. Det skal være veldig pent der, samtidig som er båttur i fint vær alltid blir koselig. Jeg ser kjempe frem til i dag, og tror dagen kommer til å bli super! Resten av verden får se på denne dagen som ulykke, den skal ikke få ødelegge for meg i hvert fall!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg