Solbrent og sår

Jeg sitter her nå litt sår i ansiktet og på skuldrene, men det er vel sånn det er når klarer å bli solbrent. Jeg har alltid vært kjempe flink til å smøre meg. Var alltid ferdig smurt før vi var ute av døren, slik at det skulle tørke før jeg badet. Det siste året har jeg blitt mye dårligere på det, og det betaler jeg for nå. Det er virkelig så fælt å være solbrent, men jeg kan jo bare skylde meg selv. Skal bli flinkere fremover!

Uansett, selv om jeg ble litt solbrent, har det vært en skikkelig vellykket dag! Vi dro til en badepark som ligger i nærheten her. Jeg var super skeptisk, da jeg generelt ikke er så glad i vann og enda mindre glad i vannsklier, men jeg ble positivt overrasket. På starten av dagen holdt jeg meg til bassenget, mens de andre tok sklier. Jeg hadde litt lyst til å prøve, men turte ikke. En halvtime før parken stengte klarte jeg ikke å se på lenger, jeg måtte bare prøve. “Jeg MÅ skli før vi drar hjem”, og da var dere bare å ta første ledige badering, og halvveis løpe opp trappene til sklia. Fy søren så gøy det var! Jeg koste meg skikkelig masse, adrenalinet pumpet i årene og selv om jeg ikke tror at jeg skrek tyder hesheten i stemmen på noe annet. Jeg fikk bare kjørt to turer, før de ikke ønsket oss tilbake i køene, men det var nok. Jeg er så fornøyd med å faktisk ha blitt med på skliene, og at det faktisk var så gøy!! Neste gang skal jeg prøve meg litt tidligere på dagen, så kan jeg få litt flere turer.

Nå har vi akkurat kommet hjem. Føttene er helt forferdelig såre etter å ha gått på varm asfalt hele dagen, så det blir en rolig kveld hjemme med middag og kortspill. Jeg står for middagen: pasta bolognese, så da må det bli fantastisk!

Ha en nydelig kveld videre da, dere! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg