9 ting du kanskje ikke visste om meg

🧡Jeg sover alltid på siden med det ene benet bøyd og det andre rett. Jeg må også alltid ha noe over meg. Det spiller ingen rolle om det er over 30 grader, og jeg verken har vifte eller aircondition, jeg klarer ikke sove uten et pledd eller en dyne på.

🧡 Jeg ringer gjerne i stedet for å sende meldinger. Jeg prøver å korte ned, men blir ofte litt småflau over hvor langt jeg skriver for en enkel ting. Meldingene mine blir som små noveller.

🧡 Googling er min store hobby! Jeg googler absolutt ALT! Hvis noen nevner noe som de lurer på, eller vi diskuterer noe, så Googler jeg det. Har jeg et problem i livet, googler jeg det. Hadde dataloggen min blitt publisert noe sted, kunne man fulgt alle mine store, og små, livsproblemer. Google er min venn!

🧡 Jeg er 1.80 m høy. I USA fikk jeg hele tiden spørsmålet «do you play basket?».

🧡 Jeg har vært på utveksling i USA, og tilbragte året mitt i Kentucky. Det var virkelig et fantastisk år. Jeg hadde blogg da og, men den tror jeg ikke funker lenger.

🧡 Jeg er kjempe redd for baller. Alt fra tennisballer til basketballer. I gymmen på skolen latet jeg alltid som jeg var truffet i dansk stikkball, og lignede ballspill, slik at jeg kunne sitte på sidelinja og se på.

🧡 Jeg har slitt, og sliter forsåvidt fortsatt, med å være i rom med noen som pusser tennene. Dette kan du jo se for deg byr på en del utfordringer som sykepleier. Jeg har faktisk ved et par anledninger måttet løpe ut av pasientens bad for å brekke meg. Det er kjempe flaut og kjempe slitsomt, men veldig vanskelig å gjøre noe med.

🧡 Da jeg var liten ønsket jeg å brekke et ben i kroppen. Det er kjempe sært, og aner ikke hva som var grunnen. Husker en gutt i klassen knakk benet tidlig barneskolen, jeg var så misunnelig. (Dette er ikke et ønske lenger)

🧡 Jeg liker verken kaffe eller øl. Jeg prøver å lære meg å like begge deler og har kommet meg litt på vei, men er ikke noe jeg craver enda. Satser på at det kommer etterhvert. Samme med rødvin.

Instagram Her

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg