Steinstranden i dag!

Reklame | Anonnselenker Nelly

Topp her(Denne er på 40% salg nå)/lignende shorts her

Jeg synes jeg ser så tan ut på disse bildene. Det eneste som er litt trist er at etter jeg kom hjem fra Afrika har jeg vært brunere enn alle i familien. Etter 3 dager her i Spania har søsteren min ikke bare tatt meg igjen, hun har gått forbi meg. Etter 3 dager altså! Hvem er så heldig? Så selv om jeg ser tan ut på disse bildene, er nå planen å få enda mer farge. Er faktisk ikke riktig at hun får så mye farge på 3 dager, når jeg har jobbet for det i flere måneder og det ikke kan sammenlignes en gang.

I dag skal vi prøve stranden som er i nærheten her, den med steiner i stedet for sand. Det blir mye bading og soling for å prøve å ta igjen tanen til søsteren min. Det gjør meg ingenting. Så lenge det er litt vind og god temperatur i vannet, har jeg ingenting i mot å være på stranden. Egentlig er det ganske gøy å bade på den stranden også, siden det blir fort dypt og gjerne er litt bølger. Selv om jeg er ganske redd for vannet og ikke liker for store bølger, synes jeg det er kjempe gøy med sånne “passe” bølger. Sånne som man fint kan hoppe over, uten å holde på å drukne. Haha det er altså det jeg ser frem til i dag, masse sol og sånne passe bølger. Pluss lunsj på en av restaurantene langs stranden, det er jo selvfølgelig et av høydepunktene! 

4 kommentarer

Siste innlegg