Det er så ekkelt

Hvordan noen, noen gang kan bli avhengig av nesespray? Jeg må sitte og psykisk forberede meg i flere minutter før jeg sprayer de ekle greiene opp i nesa. Jeg hater det inderlig at det er bare i de mest nødvendige situasjonen jeg gjør det, de gangene jeg ikke ser noen annen utvei. Jeg er egentlig litt småstolt av meg selv som brukte nesespray i dag, da jeg bare må bli kvitt denne tettheten så fort som mulig! Heldigvis hjelp det litt, så føles litt bedre etter det. 

Hele dagen har gått til å ligge i sengen og se på “how I met your mother”. Jeg holder på å kjede meg i hjel, og føler jeg får liggesår snart. Selv om jeg sikkert burde holde sengen, og bare fokusere på å bli frisk, må jeg rett og slett komme meg ut og gjøre noe. Heldigvis for meg har Thea stelt i stand vors i kveld. Det blir nok rolig og alkoholfritt på meg i dag også, men jeg kommer meg i det minste ut litt. Får møtt litt flere mennesker enn de som bor under samme tak som meg, og selv de har jeg ikke sett så mye av i dag. Det er en kjempe bra gjeng som skal møtes, samme som i går, og jeg hadde det så gøy da at jeg ikke tviler på at det blir ilke bra i dag. Det spørs om jeg orker å bli med videre ut. Masse fulle mennesker stappet sammen, er ikke det som frister mest i dag, men så er det som oftest vorset som er morsomst uansett.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg