Jeg har ikke tid til dette

Nesa er tett, halsen gjør vondt, bihulene gjør vondt, og ørene verker. Allergitabletten er tatt for en stund siden, og hadde det vært allergier skulle jeg ha fått effekt nå. Det ser dårlig ut. Det må bare være en kjapp løsning på dette, for det absolutt siste jeg har tid til er å bli syk. Den forkjølelsen som tydeligvis har kommet nå, må gå bort fort. Ikke kan jeg gå glipp av noen opplæringsvakter på sykehuset, og jeg har veldig lyst til å dra på byfestvorset Ella holder i kveld.

Jeg lagde meg en kopp te, tok to Paracet og gikk til bussen. Det holder det forhåpentligvis tilbake så jeg i hvert fall kommer meg gjennom dagen uten at det blir for jævlig. On the upside var bussjåføren i dag veldig hyggelig. Han smilte da jeg gikk på, og begynte ikke å kjøre før jeg hadde satt meg, så det gjorde alt litt bedre.

Min morgen har ikke vært den beste, og det er ikke de største forutsetninger for å bli en fantastisk dag, men jeg skal holde håpet oppe og krysse fingrene. Jeg gidder rett og slett ikke å være syk, så jeg skal følge rådet jeg fikk en gang: hvis du ikke vil være syk, og later som det ikke er der, så blir du frisk. Så da håper jeg han visste hva han pratet om og at før jobb er ferdig, er dette borte!

Håper ikke det er flere som har det sånn nå, og at alle får en fantastisk dag!

Vi snakkes senere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg