Kveldsvakt i dag

Jeg bare elsker sånn vær som det her! Det blåser, er overskyet og regner. Skikkelig koselig innevær, hvor det frister mest å ligge under et teppe, med en kopp te og Harry Potter boka. Men sånn blir det ikke i dag. I dag er det ny opplæringsvakt på sykehuset, kveldsvakt for første gang. Det er nok like greit at jeg ikke får muligheten til å bare ligge inne, kjenner meg selv godt nok til å vite hvis ikke jeg hadde hatt noen planer hadde jeg ikke gjort noe heller. Får veldig lite ut av sånne dager.

Det blir spennende å se hvordan en kveldsvakt er i forhold til dagvakter. Det var ganske greit med folk på jobb på dagen i går, da var det mange å spørre hvis man trengte det. I kveld er det nok litt færre på jobb, så da blir det mer på oss! Forhåpentligvis får jeg litt mer ansvar i dag, må lære meg dette før jeg plutselig står der alene!

Håper dere koser dere inne med dette herlige været.

Vi snakkes!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg