Har ingenting å ha på meg

Kjoleshopping er seriøst noe av det værste som finnes. Kan man egentlig kalle det shopping hvis man alltid kommer tomhendt hjem?

Jeg føler jeg har rundet senteret 4 ganger de siste 4 ukene. Først var det 17. mai, 2 runder for det, så var det konsert, en runde for det, og nå er det skoleavslutning. Til konserten skulle jeg ikke ha kjole da, men vi var innom absolutt alle klesbutikkene uansett. 

Jeg er i tillegg elendig til å planlegge, så selvfølgelig begynner jeg med dette under en uke før jeg faktisk trenger det. Vanligvis er jeg ute dagen før, så nå har jeg egentlig kjempe god tid. Det hjelper derimot ikke når jeg ikke finner noen ting. Så spørsmålet rundt hva jeg skal ha på meg er like gjeldende som alltid, bare at nå er stresset litt tilstede også. Hvis noen har noen tips, så rop ut! 

Planen videre er å titte på nettet etter kjoler som aldri hadde kommet frem tidsnok uansett om jeg hadde funnet noe, og synes synd på meg selv. Også ordner det seg alltid til slutt, og jeg finner garantert et eller annet i skapet som jeg kan bruke!

Så over til noe helt annet. I morgen skal jeg jobbe på sykehjemmet for første gang på et halvt år, så jeg gruer meg litt. Kjenner sikkert bare halvparten av pasientene som er der nå, og selv de som var der sist jeg jobbet, husker jeg sikkert ikke. Mest sannsynlig blir det også siste gang jeg jobber der. Jeg begynner i ny jobb på tirsdag, og får dermed nok å gjøre med den. Det er uansett sånn jeg vil ha det, gleder meg skikkelig mye til å begynne å jobbe på sykehuset! Blir litt kjipt å stå opp så tidlig hver dag, har vært ganske deilig å sove lenge, men å endelig ha en jobb jeg ønsker gjør opp for det. Og pengene som etterhvert kommer inn, blir ganske greie å ha de og. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg