Null sminke og jobbsøknad

Jeg våknet med en skikkelig motivasjon. Det var en herlig følelse, nå skulle jeg endelig få gjort det, det som jeg har tenkt på og utsatt i så mange måneder. Det har vært nødvendig å få gjort et år, kanskje lenger, men aldri har jeg tatt meg tid til å gjøre det. Jeg ryddet litt rundt sengen, det var viktig med god plass å kunne bevege seg på. Musikken stod på høyt, og jeg hadde fått beskjed av pappa om at jeg ikke måtte gjøre dette alene. Han skulle hjelpe meg, og det fikk han. Så nå kan jeg stolt si, at etter all denne tiden, har jeg endelig fått snudd madrassen min. Fy søren så digg det var å få det gjort. Jeg føler jeg puster lettere inne på rommet nå som jeg vet at det er gjort. Nytt sengetrekk la jeg også på, og nå gleder jeg meg skikkelig til å legge meg i kveld. Jeg er faktisk veldig spent haha. Mens jeg holdt på, tok jeg like gjerne og støvsugde litt rundt der det trengtes mest, noe som også hjelper til å puste litt bedre. Jeg ryddet bort klær som har ligget på rotestolen i en evighet, og alt dette før frokost! Så en skikkelig fornøyd jente med god samvittighet som sitter ute på verandaen og nyter varmen nå.

Og seriøst noe av det beste med sommeren og litt brunfarge i annsiktet er; null sminke! Elsker å gå uten sminke, men samtidig føle seg vel.

Jeg har tatt med meg PCen ut, tenker å skrive litt på bacheloren her. Noe av det beste jeg vet med varme dager som det her, er å ligge ute og lese bok, eller jobbe med skole. Jeg husker tidligere år da jeg har lest til eksamen, har jeg ofte sittet ute og øvd. Jeg får en ekstra ro når jeg kan sitte i skyggen, høre på fuglene synge og føle at jeg gjør noe positivt samtidig som jeg gjør noe absolutt nødvendig. Slippe å sitte inne med dårlig samvittighet og tenke at jeg burde være ute.

I løpet av den tiden jeg har sittet her, har jeg skrevet ferdig CV og jobbsøknad, og sendt til sjefen på avdelingen jeg ønsker å få jobb. Jeg er kjempe spent på tilbakemelding derfra. Håper jeg hører noe snart, og at det kommer et positivt svar. Jeg har hatt 3 jobber, men har aldri søkt på en jobb uten å vite at jeg får den. Jeg har fått alle mine tidligere jobber gjennom kontakter, faktisk samme kontakt hver gang, og allerede før jeg dro på intervju, visst jeg at jobben var min. Denne gangen er det annerledes. Jeg har sendt en søknad, men har ikke anelse om hvordan det kommer til å gå. Jeg har en veldig god følelse, og tror selv at jeg er en god kandidat for jobben, men allikevel kan jeg ikke være helt sikker. Fingrene holdes krysset helt til jeg får en tilbakemelding, men jeg vet at hvis jeg får denne jobben, blir jeg utrolig glad. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg