Prioriteringer

Jeg var så flink! Satt meg på verandaen, tok frem PCen og hadde masse motivasjon til å jobbe med bacheloren. Jeg sliter ofte med å komme i gang når vi jobber hjemmefra, er så vanskelig å velge bachelor foran alt som er mye mer interessant, slik som Netflix og å stirre i veggen. Derfor var jeg skikkelig fornøyd da jeg endelig klarte å sette meg ned, i rimelig tid og med motivasjon. Jeg begynte å skrive, kjente at dette kunne bli bra, men så fikk jeg en melding «vil du bli med på myrdammen? Kose oss i solen og bade litt?». Så ja, nå sitter jeg ved vannet og nyter solen. 

Jeg er glad jeg ble med ut, må bare klare å sette meg ned med bacheloren når jeg kommer hjem igjen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg