På sånne her dager

Reklame | anonnselenker

Når jeg først sitter i sengen med PC på fanget, faller fristelsen for å nettshoppe. Jeg har absolutt ikke penger til det nå, men så kan jeg ikke la være å titte litt heller… 

Jeg har en iPhone 8 pluss, og kjøpte med et deksel da jeg kjøpte telefonen. Etter å ha vært i Tanzania, hvor stort sett bakken er av sand og grus, har dekselet mitt blitt litt skittent, og det er på tide å kjøpe nytt snart. Jeg absolutt elsker dekselet jeg har nå, og synes designet er super fint. Jeg var og tittet litt på nettsidene til iDeal of sweden. Her har jeg samlet noen av mine favoritter. Du kan trykke på linken for å komme til nettsiden. Det er også mange andre fine design der.

1. Her 2. Her 3. Her 4. Her 5. Her

Ellers har jeg selvfølgelig tittet litt på klær også. Jeg tenker på sommeren som kommer snart. Er det noe jeg vil bruke mer denne sommeren er det skjørt, kjoler og farger. Ble kanskje litt inspirert i Afrika hvor det var så mange som gikk rundt i fine skjørt og kjoler.
Er virkelig skummelt å være syk…

1. Svart skjørt her 2. Rød body her 3. Hvit croptop her 4.Hvitt denim skjørt her 5.Hvit off shoulder body her 6.Kjole fra adidas her 

Satser på at jeg vinner Lotto i kveld og blir 400 millioner kroner rikere. Da kunne jeg kjøpt akkurat hva jeg ville!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg