Ingen unnskyldning i dag

Jeg føler meg skikkelig flink i dag! Jeg har tatt på treningstøyet slik at jeg kan trene etter jobb. Jeg har også spist sunt stort sett hele dagen, og jeg laget meg wok med masse grønnsaker som jeg kunne ta med på jobb.

Det er utrolig hvor mye bedre jeg føler meg de gangene jeg gjør en innsats for å gi kroppen den næringen, og mosjonen, den trenger. Hvorfor jeg ikke gjør dette hver dag er et spørsmål jeg stiller meg selv ofte. Latskap lenge leve. Ikke skjønner jeg hvorfor jeg gidder å være så lat. I lengden vet jeg at jeg får mest ut av å være aktiv og spise sunt. Den lille tilfredsstillelsen jeg har når jeg ligger i senga og ser på Netflix, varer ca til jeg innser at jeg burde gjøre noe helt annet.

I dag har jeg i hvert fall vært flink, og skal fortsette sånn. Jeg jobber på et treningssenter, skal ikke opp tidlig i morgen, og har med masse mat. Det er derfor ingen god grunn for at jeg skal droppe trening etter jobb. Jeg er motivert og ser frem til å bevege meg litt ordentlig. Trening er bra for både kroppen og sjelen, og da føles det godt å vite at jeg gjør noe bra for meg selv i dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg