Planene fremover

God morgen fine dere!

I dag hadde jeg på vekkerklokken halv ti. Planen var å stå opp, lage meg noe digg frokost, også jobbe med bacheloren hjemmefra før jeg skal videre på jobb. Jeg stod ikke opp halv ti. Jeg slumret derimot til klokken nærmet seg ti. Ikke har jeg brukt lang tid på å lage noe digg til frokost heller, og pysjen er fortsatt på. Den tenker jeg forblir på helt til jeg må skifte for å dra

Jeg har nevnt det før, og jeg sier det igjen: det er ytterst sjelden jeg møter noen som har like lite selvdisiplin som det jeg har. Jeg føler det er nesten uansett hva jeg bestemmer meg for, og det spiller heller ingen rolle hvor mye motivasjon jeg har når jeg bestemmer meg for det, det blir liksom bare aldri som jeg tenker. 

Bilde fra forrige 17.mai frokost. Gleder meg allerede til årets!

I går begynte jeg å tenke på hvor fort tiden går. Jeg har, siden Afrika, sagt at jeg skal arrangere en Harry Potter kveld. Vi skal se på så mange av filmene vi orker, spise noe digg mat og godteri! Alle som kjenner meg, vet hvor mye jeg liker Harry Potter. Jeg har lest alle bøkene minst 3 ganger, og synes fortsatt det er like spennende. Når jeg tok opp temaet, og skulle prøve å finne en dag, skjønte jeg at det kanskje ikke blir så lett. Neste helg skal jeg til London (Jippi!!), deretter er det bursdagshelgen min og Ella ville gjerne finne på noe gøy siden det er langhelg. Etter det er det 17. mai og jeg skal feire bursdagen min. Så skal vi levere bachelor 31.mai og jeg skal på konsert 1.juni. Plutselig er det sommerferie.

Det er i hvert fall gøy at det skjer litt fremover, skal litt til for at jeg skal kjede meg nå. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg