Er det sånn å bli voksen?

I dag har jeg, som vanlig, skrevet på bacheloren. Vi blir flinkere og flinkere til å oftere ta pauser, og jobbe mindre. Den første uken jobbet vi nesten konstant, vi tok så vidt pause mens vi spiste. Ting måtte vel gå litt andre veien etterhvert, tror det bare var å forvente.

Etter skolen dro vi på senteret. Vi skulle handle inn til bursdagen til Helene, pluss at jeg selvfølgelig skulle kjøpe denne PCen da. Det var kjempe gøy å lete etter ting til festen til Helene. Vi fant flere kule tallerkner og pynt i alle regnbuens farger. Jeg fikk masse inspirasjon til min egen bursdag også. Det er absolutt ikke lenge til bursdagen min, og jeg gleder meg så fælt! Jeg vet mange hater bursdagen sin, eller har kanskje ikke noen følelser for det i det hele tatt. Jeg ELSKER å ha bursdag! Frokost på sengen, gratulasjoner, feire med venner…

 

I hvertfall, jeg har fått kjøpt meg ny PC og det var skikkelig kjipt. Jeg pleier ofte å få en god følelse når jeg kjøper meg noe nytt. Jeg blir glad og gleder meg til å prøve det. Når jeg kjøpte telefonen min visste jeg nesten ikke hvor jeg skulle gjøre av meg, jeg var så gira. Kanskje det er sånn det er å bli voksen. Man kjøper ting fordi man må, ikke fordi man vil. Ikke hadde jeg penger til det heller, men satser på at denne holder i mange år.  

 

Nå har jeg en PC som fungerer, så da kan bachelor skrivingen begynne for ordentlig! Den er veldig ren og fin da, så det teller jo for noe. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg