Dette blir dyrt

Nå sitter jeg i sofaen, ser på TV og har halsbrann. Jeg har sjeldent hatt det før, og i hvert fall ikke så lenge som det her. Skikkelig slitsomt, og håper virkelig ikke dette er starten på et liv med evig halsbrann.

I dag har det ikke skjedd så mye. Vi jobbet veldig bra med bachelor, og var vel helt tomme i hodet alle sammen da vi ga oss etter 6 timer jobbing. Etter skolen var det rett hjem og lage middag, og de siste par timene har jeg egentlig bare slappet av litt.

I morgen tenker jeg at jeg bare må bite i det sure eplet og kjøpe ny PC. Det er 9000kr som må ut. Passer litt ekstra dårlig ettersom jeg brukte like mye på ny telefon i desember, og akkurat har bestilt tur til noen tusen. Livet kan ikke planlegges, så sånn ble det nå. Blir deilig å få en PC som fungerer da, så slipper jeg å låne hele tiden!

Håper dere har hatt en fantastisk dag! 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg