Min første videoblogg, London 2017

Da jeg og Ella var i London i desember, hadde jeg bestemt meg for at jeg skulle prøve å lage min første videoblogg. Etter å ha laget den første ferdig, men så måttet slette den fordi PCen klikka, har jeg nå endelig laget en ny. Her er min første videoblogg noensinne. Jeg har aldri gjort noe som dette før, så blir spennende å se hva dere synes! Jeg synes i hvert fall den var litt kul da.
 

Nå har jeg også endelig bestilt tur om 2 uker, så er veldig spent. Var litt rart og litt skummelt å bestille tur for å dra alene, men jeg gleder meg masse!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg