Sommer i Oslo

I dag minner været så mye om sommer, at jeg nesten blir litt overrasket de få gangene jeg ser snø rundt omkring.

Jeg og Ella dro for å spise litt lunsj og kose oss ute i det fine været, før vi snart skal fikse oss og møtes igjen til fest. Selv om vi lever i en verden som uten tvil er mye påvirket av sosiale medier og telefoner, var det fint å se akkurat hvor mange som gikk ute i Oslo for å nyte været. Vi så mange som satt ute på restaurantene langs vannet, og ikke minst var det mange som satt på trappen ned mot vannet. Bortover hele trappen satt det mase folk, både unge og eldre, og jeg kunne telle på en hånd hvor mange som hadde mobilen fremme. Det gir meg håp å se at vi kan nyte en fin dag, og fin natur, med venner og uten telefonen.

Nå skal jeg få på ansiktsmaske og se torsdagens paradise, før jeg skal videre på fest. Tror dette blir en veldig bra kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg