La oss være litt spontane

Jeg har lenge ønsket at jeg kunne vært mer spontan. Jeg tror vel ikke jeg er eneste som tenker sånn heller. Det ligger noe spennende i det å møte spontane mennesker, mennesker som bare gjør ting uten å planlegge så mye. I går kveld, rundt halv åtte, fikk jeg en melding av Thea. Hun lurte på om vi ville bli med ut å ta en drink. Jeg hadde sett for meg en rolig kveld hvor jeg gikk opp på rommet etter middag for å se på serier, men når jeg først fikk muligheten til å være litt spontan, måtte jeg bare kaste meg på.

Det endte med å bli en av de hyggeligste kveldene på lenge. Vi drakk et par drinker, pratet og koste oss. Hadde ikke jeg vært så sliten, hadde vi nok holdt på lenger også. Det er mye med skole og bachelor for tiden, pluss litt lite søvn.

Jeg skal ut med de samme i dag, pluss noen til, så det gleder meg meg til! Men nå skal jeg til Oslo for å nyte dette herlige været!

Håper alle får en nydelig dag i solskinnet!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg