Snart videoblogg

Før jeg dro til Afrika, laget jeg en vlogg fra London i desember. Etter det har mye skjedd med PCen min, og jeg mistet filmen. Nå som jeg har London på hjernen igjen, ettersom jeg vil dra dit i starten av mai, tenkte jeg å prøve meg på videoredigering på igjen. Jeg sitter i skrivende stund å redigerer videoen på nytt. Jeg ble ganske fornøyd med den forrige, så håper virkelig jeg kan få til noe litt bra nå også. Satser på at jeg kan få den ut på bloggen i morgen, det tror jeg hadde vært gøy. Jeg elsker selv å se på videoblogger, så må vel noen andre der ute som liker det også?

Jeg begynner å få litt dårlig tid til å bestille Londonturen jeg har tenkt på så lenge. Det er kun 2 uker til jeg vil dra, og ingenting er bestilt eller bestemt. Jeg har brukt hele dagen på å finne hoteller jeg liker, så får se hva det blir til. Forhåpentligvis kan jeg bestille i dag eller i morgen. Veldig spent på første ferie alene og om det blir forferdelig kjedelig, eller om jeg faktisk kommer til å klare og kose meg.

Bare rop ut om du har noen ideer til fine hotell i London!

Instagram Her Twitter Her

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg