Jeg vil til California

Åååh som jeg drømmer meg bort til sol, varme og hvite strender. Jeg har knapt vært i Norge i en og en halv uke, og allerede er jeg klar for å dra videre. Om det er et sted jeg ønsker å dra i år er det California. Jeg har lenge drømt om å dra til LA, det er bare noe med den byen som fascinerer meg. Selv om jeg aldri har vært der før, er det noe som trekker meg dit. Jeg føler den byen er ment for meg, jeg føler allerede at jeg elsker den.

Nå for tiden er coachella et av de store høydepunktene der. Coachella er en musikkfestival som startet 13. April og skal vare helt til 22. April. Om det er en ting jeg må oppleve en gang, så er det coachella. Jeg har ikke vært på mange festivaler. Jeg var på landstreff i Stavanger i russetida, som ca er det samme, og synes det var helt fantastisk. Jeg drømmer meg tilbake til den tiden. Neste år, da må jeg komme meg til coachella. Finne noen kule mennesker jeg kan dra med meg!

Bildene har jeg hentet fra Pinterest.

Se på dette da, ser det ikke herlig ut? Foreløpig blir det med drømmen. Den neste turen jeg planlegger er en weekend i London i mai, også Spania i Juli. Forhåpentligvis får jeg også inn en venninneferie denne sommeren, da skal jeg være en fornøyd. Siste sommeren før «voksenlivet» starter. Kan ikke akkurat si jeg gleder meg, men det må jo bare bli bra. Det er hva man gjør det til, har jeg hørt i hvert fall.

Instagram Her Twitter Her

2 kommentarer
    1. Åh, har kjempe lyst til å dra til California selv! Det er så fint der! Forresten, akkurat nå holder jeg en konkurranse på bloggen min, veldig koselig om du melder deg på! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg