En 12-timers dag

Dette kommer til å bli en så sinnsykt lang dag! Først skal jeg til Oslo for å skrive på bachelor, selvfølgelig, deretter tar jeg bussen rett videre på jobb. I dag er første dag på jobb siden desember. Jeg gruer meg litt, men satser på at det går fint. Jeg har jo hatt denne jobben i noen år nå, så vet jo egentlig hva jeg driver med.

Sist gang jeg så på klokka i natt, var den 4:40. Da begynte jeg å bli litt småstressa for at jeg faktisk ikke skulle få sove hele natten. Sånn ble det ikke. Jeg tror jeg må ha sovnet rundt 5, noe som har gitt meg 2,5 timer søvn. Jeg kjenner at dette virkelig blir en tung dag, så mye jeg skal gjøre på så lite søvn… Men, det får ikke hjelpe. Nå skal jeg stå opp, fikse meg og tenke positivt. Litt lite søvn skal ikke få ødelegge denne dagen for meg! Jeg skal ha en super dag, og kose meg masse, uavhengig av hvor trøtt jeg er.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg