Den hunden hadde ikke noe bånd

Jeg endte opp med å gå tur! Ganske fornøyd med meg selv. Håpet for at ting blir annerledes fremover nå er større. Håper jeg klarer å opprettholde dette nå. Så vanskelig kan det jo ikke være!

Jeg fant fort ut at jeg burde tatt på meg både lue, skjerf og votter. Er visst ikke helt klar for å kle meg for det norske været enda. Ble temmelig kald på øra og rød på nesen, men var deilig å gå tur!

Jeg gikk bort til en bro ikke så langt unna her jeg bor. Da jeg nærmet meg, så jeg noe som fløt under brua. Det fløyt ganske fort nedover, så jeg rakk ikke å få et ordentlig blikk på det. Det så egentlig mest ut som et lik først. Jeg tror sjeldent jeg har fått så fort vondt i magen og hjertebank. Jeg prøvde å zoome inn med kameraet, og kan vel konkludere med at det var is jeg hadde sett. Frykten jeg kjente på var like reell uansett!

På vei hjem, gikk jeg forbi det som egentlig er en liten gress slette, men som nå naturligvis var dekket av snø. Midt på sletta så jeg noe bevege seg. Det så ut som en hund, og ettersom jeg ikke så noen andre i nærheten, tenkte jeg å gå bort for å se om den hadde et bånd. Da jeg kom nærmere hadde den ikke bånd, og det viste seg å ikke være en hund heller. Det var et lite rådyr som gikk der. Den var kjempe søt. Egentlig ville jeg gå helt bort til den, men jeg tenkte den nok helst ville være alene, så jeg snudde og gikk hjem igjen.

Et meget uklart bilde av et veldig søtt rådyr

Nå kan jeg ta kvelden med god samvittighet! Jeg har både gått tur, og funnet noen artikler til bacheloren! Dette har vært en kjempe fin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg