Skulle laget en salat

Et mindre selvdisiplinert menneske enn meg selv, tror jeg aldri jeg har møtt før! Her sier jeg, dag etter dag, «i morgen skal jeg begynne en sunnere livsstil». Jeg tar med treningsklær på skolen, så drar jeg hjem med dem, like ubrukt, etter skolen. Vet du hva? Ikke noe mer «i morgen», det som gjelder er her og nå. Så fra akkurat nå, skal det bli bedre.

I dag skulle vi spise sunt. Så ble det ingen tur med hunden, men sunne kunne vi jo være uansett. Jeg endte opp med å spiste 6 vårruller, med masse olje og sweet and chili saus. Ikke har jeg gått noen tur heller, men det er ikke for sent enda. Jeg tok også en liten treningsøkt på rommet (les: veldig liten), bare for å komme litt i gang. Pulsen gikk opp og melkesyren begynte å komme i bena. Tror det sier mer om meg enn om treningsøkta. Jeg tenker i hvert fall at hvis jeg er flink og gjør en sånn kort økt, hver dag. Da må jeg jo se litt forbedring etterhvert. Hvis jeg også klarer å spise litt sunnere enn jeg har gjort de siste månedene, så burde det egentlig gå ganske greit. Det er i hvert fall planen akkurat nå. Vårrullene var veldig gode da, litt må det være lov å kose seg. «Treningsøkta» ga en god følelse, den også. Jeg håper bare jeg klarer å opprettholde dette.

Nå MÅ jeg prøve å finne noen forskningsartikler. Mens jeg gjør det skal jeg lade mobilen, og kanskje jeg faktisk klarer å komme meg ut på en liten tur også. Det hadde vært fint! Jeg har alltid egentlig likt å gå tur, så er dumt om jeg ikke gidder å ta meg tid til det.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg