Kan være sunne i sofaen også

Change of plans i dag. I stedet for å gå tur og starte vår megasunne livsstil på den måten, skal vi heller sitte i sofaen å spise mat. Ikke misforstå, jeg klager ikke. Er jo egentlig sånn jeg liker det best. Vi kan også lage sunn mat, selv om vi sitter i sofaen. Så kan jeg heller gå en tur alene i kveld!

Den inspirasjonen jeg hadde da jeg kom hjem fra Afrika, har forsvunnet helt. Jeg var klar til å ta verden med storm. Jeg skulle prioritere alt jeg måtte gjøre, så kunne annet som ikke var så viktig, skje senere. I dag burde jeg egentlig brukt morgenen på å se etter forskningsartikler, men i stedet har jeg sett på Netflix. Litt kjipt, i hvert fall siden jeg ikke skjønner hvordan det kan være så vanskelig å gjøre det man skal. Selv når jeg vet jeg må gjøre det, så velger jeg noe annet. Egentlig veldig rart. Jeg må uansett gjøre det i dag, så får ta det når jeg kommer hjem fra Maiken! Får ikke hjelpe om jeg vil eller ikke, er jo egentlig bare kjempe teit å utsette ting!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg