En liten gris med store øyne

I dag, på vei hjem fra skolen, så jeg en bamse på fortauet. Det var en rosa gris med store øyne. Den var helt ren, så kan ikke ha ligget der så lenge. Jeg skulle ønske det var noe navn på den, eller at jeg hadde sett hvem som mistet den, så de kunne få den tilbake. Jeg ble litt trist av å se den, for deretter å bare gå videre. Det hadde vært håpløst å finne eieren, og jeg tror jeg bare hadde ødelagt deres sjanser for å finne den igjen om jeg hadde flyttet den. Jeg håper i hvert fall de finner den igjen, slik at den jenta eller gutten som mistet den, kan få den tilbake.

I dag laget jeg middag til familien. Vi har matkasse, noe som er utrolig praktisk. Man får alle varene levert rett hjem, og det trengs så lite planlegging. Vi har prøvd masse nytt siden vi fikk det også, det meste faller i smak. Nei, ikke sponset innlegg. Jeg har nok ikke kommet så langt i bloggkarrieren min enda. Derimot et godt tips hvis noen vil prøve, jeg digger det!

Bildet av salatbollen var kanskje ikke det mest inspo bildet jeg har sett i dag, men det hele ble sykt digg! Men så er jo rødløk himmelsk også da.

I morgen har vi bestemt oss for å finne litt forskningsartikler hver for oss. Jeg har også planlagt å møte Maiken, så det blir koselig. Vi skal gå tur og spise sunn mat. Nå begynner denne nye livvstilen for fult. Har til og med “trent” litt på rommet. Ble ikke noen hard økt akkurat, men musklene fikk jobbet litt i hvert fall. Nå er jeg motivert for å leve bedre, så får vi se hvor lenge det varer…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg