Ikke helt som planlagt

Du vet den følelsen når vekkerklokken ringer, du skrur den av, men senga er 1000x mer fristende enn noe annet. Man tenker gjerne «jeg skal bare lukke øynene noen sekunder». Jepp, det var meg i dag. Våknet en time senere, og fikk plutselig veldig dårlig tid. Hadde heldigvis planlagt å stå opp ekstra tidlig for å ha god tid, dusje, og fikse meg. Ble ikke noe dusj, og sminke rakk jeg ikke. Kom meg tidsnok til skolen da, så det ser jeg på som en win!

I dag fikk mamma sin PC æren av å bli med meg på skolen. Min PC klikket igjen, etter å ha fungert i over en uke. Skjønner ikke hva i all verden som kan væte galt med den.

Været er ikke like fint som i går, men da føles det bedre å sitte inne og skrive også. Det er lettere å holde fokus på det vi må gjøre, og jeg har litt bedre samvittighet for å ikke sitte ute.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg