Jeg blir så forvirret

Nå nærmer klokken seg midnatt, og en ny dag er snart over. Hva jeg har gjort i dag, tror jeg er lite interessant. La meg bare si at ønsket om å stappe i seg en hel pizza, ble en realitet. Videre utover det har det ikke skjedd så mye annet enn at jeg har stappet i meg mat og sett på serier.

Været i dag har virkelig vært fint! Jeg blir så forvirret av sånn her vær. Det er sol, varmt og man har mest lyst til å gå i sandaler og shorts. Men, hadde du tatt på deg sandaler, hadde du blitt kald og våt hvis du gikk i snøen. Jeg får lyst til å gå ute i t-skjorte, men har brent meg på det før. Om jeg kler meg i sommerklær for tidlig, blir jeg kjempe forkjølet. Så da får jeg gå i bukse, jakke og skjerf, mens resten ligger og soler seg i bikini.

Nå skal jeg prøve å sove. Jeg har fått så vondt i nakken de siste dagene, at jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Det kjennes ut som jeg har fått en betennelse, og det kan det jo forsåvidt være også. Jeg prøvde å sitte i massasjestol i dag, så får jeg se om det hjelper litt. Orker ikke ha det sånn her så lenge. Er skikkelig dritt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg