Jeg er i Afrika

Heisann!

Jeg har vært utrolig frem og tilbake på om jeg skulle begynne å blogge eller ikke. Jeg blogget det året jeg var på utveksling i USA, og har erfaring med at interessen dabber av fort. Jeg har lurt på om det var noe vits i å begynne, ettersom jeg var usikker på om jeg kom til å klare og holde det gående i 3 mnd. De siste dagene har jeg skrevet en del på PC og jeg kjenner at jeg liker det godt. Jeg har lest igjennom ting jeg selv har skrevet tidligere, da skriving egentlig alltid har fungert litt som terapi for meg. Det har vært gøy å lese igjennom og jeg tenker at om ikke annet kan i hvert fall denne bloggingen være for meg selv som jeg kan se tilbake på.

Så her er jeg altså. Jeg er usikker på hvor ofte jeg kommer til å skrive, og hvor mye, ettersom jeg ikke kan dele alt som skjer her. Som sykepleierstudent drar jeg ut på forskjellige program som TICC (her jeg bor) har satt i gang. Jeg har taushetsplikt og kan derfor ikke dele alt jeg opplever. Hvor interessant dette blir får vi bare vente å se, men uansett skal jeg vel klare å finne noe spennende å dele et par ganger i uka. 

Jeg skal være i Tanzania i 3mnd til sammen og har allerede snart gjennomført 6 uker. Jeg håper du ønsker å følge meg videre på denne reisen, og at jeg kan komme opp med noe interessant å dele med dere de neste 7 ukene. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg